Πάγκαλος: Δε φταίει μόνο το ΠΑΣΟΚ για την κρίση

«Το 1980, όταν βγήκε το ΠΑΣΟΚ οι Έλληνες είχαν ένα αυτοκίνητο ενώ σήμερα έχουν ενάμιση ΙΧ, αλλά και μοτοσικλέτα και σπίτι!»... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πάγκαλος: Δε φταίει μόνο το ΠΑΣΟΚ για την κρίση

«Το 1980, όταν βγήκε το ΠΑΣΟΚ οι Έλληνες είχαν ένα αυτοκίνητο ενώ σήμερα έχουν ενάμιση ΙΧ, αλλά και μοτοσικλέτα και σπίτι!», είπε ο Θεόδωρος Πάγκαλος αναφερόμενος στο οικονομικό αδιέξοδο, συμπληρώνοντας πως μόνο το ΠΑΣΟΚ δεν φταίει για την κρίση.

Ο πρώην υπουργός, χαρακτήρισε «παραμύθια» τα περί γερμανικών αποζημιώσεων: «Τα όσα λέγονται, ότι μας χρωστάνε τρισεκατομμύρια από Ελοχίμ, θησαυρούς του Αλή Πασά ή γερμανικές αποζημιώσεις, είναι παραμύθια!».

Ερωτηθείς για τα εργασιακά, ο κ. Πάγκαλος εμφανίστηκε αντίθετος με τις προθέσεις της τρόικας να τα εντάξει στο Μνημόνιο.

Δείτε το βίντεο από την πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.