Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ολοκληρώθηκε προ ολίγου το γεύμα ανάμεσα στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη και τον πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στην προεδρική κατοικία Βαχντετίν, στην ασιατική πλευρά της Κωνσταντινούπολης.

Το γεύμα, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, διήρκεσε περίπου δυο ώρες. Ακολουθεί σε λίγη ώρα η συνάντηση του κ. Μητσοτάκη με τον Οικουμενικό πατριάρχη Βαρθολομαιο στο Σισμανόγλειο Μέγαρο.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.