Ο Βούτσης έγινε έξαλλος με τη “βεντέτα” Πολάκη – Άδωνι – ΒΙΝΤΕΟ

Κατά την συζήτηση στη Βουλή για τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής για την Υγεία, ανέβηκαν πολλές φορές οι τόνοι...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κατά την συζήτηση στη Βουλή για τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής για την Υγεία, ανέβηκαν πολλές φορές οι τόνοι μεταξύ του Παύλου Πολάκηκαι του Άδωνι Γεωργιάδη. Όταν ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας πήρε τον λόγο για να απαντήσει στον αναπληρωτή υπουργό Υγείας, εκείνος τον διέκοψε, με συνέπεια να προκαλέσει τον εκνευρισμό του Νίκου Βούτση.

«Παρακαλώ πολύ κ. Πολάκη η βεντέτα που έχει στηθεί σε άλλες διαδικασίες σε αυτή την αίθουσα μεταξύ σας δεν θα αναπαραχθεί στην σημερινή συζήτηση», είπε ο πρόεδρος της Βουλής, ενώ στη συνέχεια απευθυνόμενος στον Άδωνι Γεωργιάδη υπογράμμισε:«Και εσείς προηγουμένως στην ομιλία σας είχατε αναφερθεί σε 26 πρόσωπα. Αν είχαν γίνει 26 προσωπικά θα κάναμε Ανάσταση εδώ μέσα. Το καταλαβαίνετε; Με συγχωρείτε πάρα πολύ».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.