Ο Βουλγαράκης twittαρει στην Ολομέλεια

Την ώρα που διεξάγεται στη Βουλή η συζήτηση για το Μνημόνιο ο πρώην βουλευτής της Ν.Δ., Γιώργος Βουλγαράκης twittάρει απευθυνόμενος στην Ολομέλεια...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την ώρα που διεξάγεται στη Βουλή η συζήτηση για το Μνημόνιο ο πρώην βουλευτής της Ν.Δ., Γιώργος Βουλγαράκης twittάρει απευθυνόμενος στην Ολομέλεια τα εξής: “Απλά να θυμίσω σ’ αυτούς που θα αποφασίσουν για το μέλλον της χώρας, ότι το όνομά τους, θα υπάρχει στα κείμενα της ιστορίας για πολλά χρόνια.” 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.