Ο Μητσοτάκης στον Πετρούνια: Σε ευχαριστούμε που μας έκανες περήφανους γι’ άλλη μια φορά

Tweet για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου από τον Λευτέρη Πετρούνια...

Tweet για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου από τον Λευτέρη Πετρούνια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Δεν υπάρχει πια ρεκόρ που να μην το σπάει. Τρίτο συνεχόμενο χρυσό σε παγκόσμιο πρωτάθλημα για τον Πετρούνια, που δεν τον σταμάτησε σήμερα ούτε ο τραυματισμός του. Λευτέρη, σε ευχαριστούμε που μας έκανες περήφανους για ακόμα μια φορά!», έγραψε στο λογαριασμό του στο twitter ο πρόεδρος της ΝΔ.Δείτε το tweet: