Ο Κασσελάκης για ποτό με βουλευτές και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ σε μπαρ στο κέντρο – ΦΩΤΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Παρά την ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα στο Συνέδριο, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, βουλευτές και στελέχη του κόμματος, μετά την λήξη των συνεδριακών εργασιών αποφάσισαν να αποφορτιστούν από την ένταση, πηγαίνοντας για ένα ποτό, σε μπαρ της Αθήνας.

Με χαμόγελα και σε ευχάριστη πλέον ατμόσφαιρα, ο Στέφανος Κασσελάκης έκανε την αποτίμηση του τετραήμερου Συνεδρίου, από το οποίο βγήκε σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις νικητής, αφού δεν χρειάστηκε να υποστεί εκ νέου την βάσανο των εσωκομματικών εκλογών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.