Ο Άδωνις θέτει σε αργία 20 γιατρούς

«Με απόφαση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, τίθενται σε αυτοδίκαιη αργία είκοσι ιατροί κλάδου ΕΣΥ, μέχρις ότου ολοκληρωθεί η πειθαρχική διαδικασία», αναφέρει... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Άδωνις θέτει σε αργία 20 γιατρούς

«Με απόφαση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, τίθενται σε αυτοδίκαιη αργία είκοσι  ιατροί κλάδου ΕΣΥ, μέχρις ότου ολοκληρωθεί η πειθαρχική διαδικασία», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υγείας.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.