Νίκος Παναγιωτόπουλος: Τι σχολίασε για το “εορταστικό τριήμερο” – ΦΩΤΟ

"Δύο μέρες στον Έβρο κ δύο μέρες κ νύχτες στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένα έντονο τριήμερο είχε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος ο οποίος πέρασε, όπως ενημέρωσε σε ανάρτησή του στα social media, δύο ημέρες στον Έβρο, και δύο μέρες και νύχτες στο υπουργείο. Ο υπουργός επεσήμανε ότι δεν ήταν ακριβώς ένα “εορταστικό τριήμερο” αλλά διαβεβαίωσε πως “τα χερσαία σύνορα είναι ασφαλή, και αυτό είναι το σημαντικό”.

Στην ανάρτησή του υπογράμμισε πως “η προσπάθεια συνεχίζεται χωρίς εφησυχασμό, γιατί η απειλή δεν έχει εκλείψει. Μόλις τώρα έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο” και εξέφρασε την περηφάνια του για “τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας. Αξίζει να παλεύεις για αυτές.Πάμε τώρα να ελέγξουμε τη θάλασσα. Δύσκολο, αλλά δεν υπάρχει εναλλακτική”.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.