ΝΔ για τα εγκαίνια στο μετρό Θεσσαλονίκης: ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ έχουν παραδοθεί μόνοι τους στον χλευασμό των Ελλήνων

«Τα εγκαίνια της ντροπής συνοψίζουν με τον καλύτερο τρόπο την τετραετία ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Τα εγκαίνια της ντροπής συνοψίζουν με τον καλύτερο τρόπο την τετραετία ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Μιας τετραετίας ψεμάτων, ανικανότητας και φτηνής προπαγάνδας», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΝΔ, σχολιάζοντας την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε παρουσία του πρωθυπουργού στο σταθμό Μετρό της Θεσσαλονίκης

Επίσης, προσθέτει: «Έχουν πλέον παραδοθεί μόνοι τους στο χλευασμό όλων των Ελλήνων».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.