«Να φύγει ο Παπουτσής»

«Η διατήρηση του κ. Παπουτσή στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη αποτελεί πράξη ανεύθυνη και επικίνδυνη για την οποία προσωπική ευθύνη φέρει ο Πρωθυπουργός» αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι Οικολόγοι- Πράσινοι.

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Η χθεσινή εικόνα του κέντρου της Αθήνας, αποτελεί το επιστέγασμα της θητείας του κ.Χρήστου Παπουτσή στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη» αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι Οικολόγοι πράσινοι και συμπληρώνουν  «μιας θητείας που χαρακτηρίστηκε από αναβίωση της βίας και της αυθαιρεσίας σε βάρος του πολίτη, από αδυναμία της πολιτείας να προστατεύσει την ασφάλεια και τις περιουσίες των κατοίκων στα αστικά κέντρα και την περιφέρεια, από αλόγιστες δαπάνες δημόσιου χρήματος για επικοινωνιακού χαρακτήρα έργα, από το διασυρμό της χώρας σε διεθνείς οργανισμούς προστασίας των ανθρώπινων δικαιωμάτων και από απαράδεκτη καθυστέρηση υλοποίησης νομοθετικών ρυθμίσεων που ψηφίστηκαν με πρωτοβουλία του ίδιου του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.