Μόνο αν δεν πεθάνω…

Τον απολογισμό του έπειτα από ένα χρόνο και κάτι στη θέση του δημάρχου...

Τον απολογισμό του έπειτα από ένα χρόνο και κάτι στη θέση του δημάρχου Θεσσαλονίκης κάνει ο Γ. Μπουτάρης και ομολογεί πως η παράταξή του απέτυχε στον τομέα της καθαριότητας, αλλά και στο κυκλοφοριακό. Παράλληλα τονίζει ότι θα θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για δήμαρχος Θεσσαλονίκης αν δεν… πεθάνει!

Πηγή:seleo.gr