Μητσοτάκης: Αδιανόητο να μένει η Αθήνα χωρίς λεωφορεία

Μία ανάρτηση για την ταλαιπωρία των πολιτών, λόγω της στάσης εργασίας των εργαζομένων στα αστικά λεωφορεία, έκανε ο Πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μία ανάρτηση για την ταλαιπωρία των πολιτών, λόγω της στάσης εργασίας των εργαζομένων στα αστικά λεωφορεία, έκανε ο Πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Είναι αδιανόητο να μένει η Αθήνα χωρίς λεωφορεία από τις 11 ως τις 6 και να ταλαιπωρούνται οι πολίτες επειδή οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ κάνουν εκλογοαπολογιστική συνέλευση. Οι συνελεύσεις αυτές πρέπει να γίνονται τα ΣΚ κι όχι σε ώρες αιχμής. Είναι από αυτά που θα αλλάξουμε αμέσως» έγραψε στο λογαριασμό του στο twitter ο πρόεδρος της ΝΔ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.