Μαξίμου: Ως αποζημίωση στους κομμένους βουλευτές του ο κ. Μητσοτάκης παραχωρεί “μέρισμα” στο Δημόσιο ή όποια ΔΕΚΟ διαλέξουν

«Τζάμπα αγχώνεται πάντως. Δεν θα του δώσει ποτέ ο λαός τη δυνατότητα να διαμοιράσει τα ιμάτια του κράτους» τονίζεται στην ανακοίνωση...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Ως αποζημίωση στους κομμένους βουλευτές του, όπως αποκάλυψε ο κ. Μαρκογιαννάκης, ο κ. Μητσοτάκης τους παραχωρεί “μέρισμα” στο Δημόσιο. Ή όποια ΔΕΚΟ διαλέξουν», αναφέρει σε ανακοίνωση του, το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού.

«Έτσι δεν αποδεικνύεται μόνο ότι διακατέχεται από το οικογενειακό σύνδρομο της ιδιοκτησίας του κράτους. Αλλά και ότι προτίθεται να συνδυάσει τις μαζικές απολύσεις και τη διάλυση του κοινωνικού κράτους με διορισμούς αρίστων» προστίθεται στην ανακοίνωση.

Τζάμπα αγχώνεται πάντως. Δεν θα του δώσει ποτέ ο λαός τη δυνατότητα να διαμοιράσει τα ιμάτια του κράτους», καταλήγει το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.