Μάνος: «Δεν φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ»

«Διαπιστώνω ότι υπάρχουν ατελείωτοι παλαιοί ψηφοφόροι της ΝΔ και της ΔΗΣΥ που δεν προτίθενται να ψηφίσουν ΝΔ» είπε ο Στέφανος Μάνος στον Real fm και τους Νίκο Χατζηνικολάου και Αντώνη Δελλατόλα. Ο πρόεδρος της Δράσης τόνισε ότι...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Διαπιστώνω ότι υπάρχουν ατελείωτοι παλαιοί ψηφοφόροι της ΝΔ και της ΔΗΣΥ που δεν προτίθενται να ψηφίσουν ΝΔ» είπε ο Στέφανος Μάνος στον Real fm και τους Νίκο Χατζηνικολάου και Αντώνη Δελλατόλα.Ο πρόεδρος της Δράσης τόνισε ότι «δεν ψηφίζουν ΝΔ γιατί αναγνωρίζουν ότι είμαστε στα πρόθυρα της καταστροφής όχι γιατί φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά γιατί φταίει το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, αυτοί διέλυσαν τον τόπο». 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.