Λιάνα Κανέλλη: Η πρώτη δήλωση μετά το ατύχημα στο στούντιο του ΑΝΤ1 – «Χτύπησα το πόδι μου και το πλευρό μου»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Χτύπησα αρκετά από όσο φαίνεται το πόδι μου και το πλευρό μου» ανέφερε σε δηλώσεις της στην εκπομπή Suepr Κατερίνα, η Λιάνα Κανέλλη σχετικά με το ατύχημα που είχε χθες (09/06) στο στούντιο του ΑΝΤ1, όπου βρισκόταν για να σχολιάσει τις πολιτικές εξελίξεις και τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών.

Η Λιάνα Κανέλλη μεταφέρθηκε σε ιδιωτικό θεραπευτήριο, όπου διαγνώστηκε με ράγισμα στην περόνη.

«Έπεσα μέσα στο στούντιο, χτύπησα αρκετά απ’ όσο φαίνεται το πόδι μου και το πλευρό μου. Μπορεί το ΚΚΕ να πανηγυρίζει, δώσαμε μια μάχη σε ένα απολίτικο σκηνικό με το σύστημα να θέλει τον κόσμο μακριά από τις κάλπες».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.