Κυριάκος Μητσοτάκης για το αργυρό μετάλλιο του Απόστολου Χρήστου: «Επέμεινε, πάλεψε, επέστρεψε και νίκησε»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Χίλια μπράβο στον Απόστολο Χρήστου για το πρώτο αργυρό μετάλλιο της πατρίδας μας στους Ολυμπιακούς του Παρισιού», αναφέρει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στο Χ, σε συνέχεια της κατάκτησης του δεύτερου μεταλλίου για την Ελλάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες, στην κολύμβηση, από τον Απόστολο Χρήστου.

Ενώ προσθέτει, ακόμη: «Επέμεινε, πάλεψε, επέστρεψε και νίκησε! Μια μεγάλη δικαίωση για τον αθλητή μας, μια στιγμή χαράς και υπερηφάνειας για όλες και όλους μας».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.