Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ παρέλαβε μια διαχειρίσιμη κρίση και την έκανε παρακμή, τόνισε ο τομεάρχης Εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθηνών, Γιώργος Κουμουτσάκος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM”.Η κυβέρνηση “παρέλαβε μια σοβαρή αλλά διαχειρίσιμη κρίση” αλλά “η διαχειρίσιμη αυτή κρίση έγινε κατάσταση παρακμής και πρέπει να βγούμε απ’ αυτήν”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κουμουτσάκος.Σε ό,τι αφορά τη συμφωνία της 7ης Απριλίου στο Eurogroup, ο τομεάρχης Εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας σημείωσε πως “περνάμε σε μια άλλη αβεβαιότητα, που είναι η εσωτερική αβεβαιότητα” και πρόσθεσε: “Έχουμε μία αίσθηση βύθισης της χώρας σε τρεις διαστάσεις: η οικονομία που βυθίζεται σε μια αρρωστημένη αβεβαιότητα, η κοινωνία που βυθίζεται σε μια ανέχεια και ψυχολογικά στην έλλειψη προοπτικής και η χώρα που παρουσιάζει μια εικόνα παρακμής”. Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr
Κουμουτσάκος: Η διαχειρίσιμη κρίση έγινε κατάσταση παρακμής
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ παρέλαβε μια διαχειρίσιμη κρίση και την έκανε παρακμή, τόνισε ο τομεάρχης Εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ