Κουίκ: Θλίψη και οργή προκαλεί η λέξη “διαπραγμάτευση”

"Θλίψη και οργή προκαλεί και μόνο το άκουσμα της λέξης «διαπραγμάτευση» που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση έναντι της τρόικας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κουίκ: Θλίψη και οργή προκαλεί η λέξη “διαπραγμάτευση”

“Θλίψη και οργή προκαλεί και μόνο το άκουσμα της λέξης «διαπραγμάτευση» που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση έναντι της τρόικας” τονίζει σε ανακοίνωσή του ο εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ.

“Αρνούμενη με άκρατη υποτέλεια να αντιληφθεί ότι έναντι της επιδρομής του ΕΝΦΙΑ, των οφειλών στο δημόσιο, των κόκκινων δανείων, της υπερφορολόγησης κλπ, προέχουν μονομερείς αποφάσεις της που θα κρατήσουν ζωντανούς τους εξαθλιωμένους Έλληνες” συμπληρώνει. 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.