Κορονοϊός: Στο νοσοκομείο ο βουλευτής της ΝΔ Χρήστος Κέλλας – ΦΩΤΟ

Στο νοσοκομείο Λάρισας νοσηλεύεται ο βουλευτής της ΝΔ Χρήστος Κέλλας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο νοσοκομείο Λάρισας νοσηλεύεται ο βουλευτής της ΝΔ Χρήστος Κέλλας, ο οποίος πριν από λίγες ημέρες δημοσιοποίησε ότι βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και βρισκόταν σε κατ’ οίκον απομόνωση. Με ανάρτησή του στον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebook, ο κ. Κέλλας ενημέρωσε ότι έπειτα από δύο ημέρες “ηρεμίας”, ο πυρετός τον… ξαναεπισκέφθηκε. Όπως είπε οι γιατροί είναι καθησυχαστικοί και έστειλε το μήνυμα ότι “θα νικήσουμε. Όλοι μαζί”.

Δείτε την ανάρτηση:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.