Κεδίκογλου: Καμία λογική…

"Πάρτι θα έκαναν τα τουρκικά και σκοπιανά κανάλια", είπε ο Σίμος Κεδίκογλου... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Η ΕΡΤ και οι συχνότητές της είναι περιουσία του ελληνικού Δημοσίου και δεν απαξιώνεται”, τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου μιλώντας πριν από λίγο στη ΝΕΤ, όταν ρωτήθηκε …βεβαίως, βεβαίως για το μέλλον της κρατικής τηλεόρασης.Είπε ότι το σχέδιο Μόσιαλου δεν είχε λογική κι ως εκ τούτου θα μείνει στα συρτάρια, πως αν απελευθερώνονταν οι συχνότητες θα έκαναν “πάρτι” τα τουρκικά και σκοπιανά κανάλια και τέλος αναφέρθηκε στο πόσο μεγάλη ευκαιρία ανάπτυξης είναι οι ψηφιακές συχνότητες. 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.