“Καρφιά” Φίλη: Τι μπορούμε να πανηγυρίζουμε στο Καστελλόριζο; Το μνημόνιο άφησε ερείπια πίσω του

Στις δηλώσεις του Πρωθυπουργού στο Καστελλόριζο και ιδιαίτερα στην υπόσχεση ότι θα επιστρέψει για να γιορτάσει μαζί με τους κατοίκους και την τυπική έξοδο από τα μνημόνια, στάθηκε ο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στις δηλώσεις του Πρωθυπουργού στο Καστελλόριζο και ιδιαίτερα στην υπόσχεση ότι θα επιστρέψει για να γιορτάσει μαζί με τους κατοίκους και την τυπική έξοδο από τα μνημόνια, στάθηκε ο Νίκος Φίλης, κατά τη διάρκεια συνέντευξής τους στο ΣΚΑΪ.

Συγκεκριμένα ο κ. Φίλης αναρωτήθηκε «τι μπορούμε να πανηγυρίζουμε στο Καστελλόριζο; Εγώ δεν είμαι από εκείνους που γιορτάζουν επειδή τελειώνει το μνημόνιο γιατί άφησε ερείπια πίσω του…. Γιατί να χορεύουμε; Το μέσο επίπεδο των συντάξεων από 750 ευρώ θα πέσει στα 450 ευρώ, τι μπορούμε να πανηγυρίζουμε στο Καστελόριζο κι αλλού; Ρωτώ, τι μπορούμε να πανηγυρίζουμε;»

«Υπάρχουν δύσκολα μπροστά μας, δεν θέλω να μιλάω με σχήματα λόγου, είμαστε σε μεταίχμιο, τελειώνει η δανειακή σύμβαση, δεν θέλω να δημιουργούνται προσδοκίες που δεν βασίζονται σε πραγματικά στοιχεία, θέλω να θέσουμε στη δημόσια ζήτηση ζητήματα ξεχασμένα» τόνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

«Κάποια μέτρα τώρα που βγαίνουμε από την κρίση πρέπει να τα ξανακουβεντιάσουμε…. Μνημόνιο ψηφίσαμε το καλοκαίρι του ‘15, και εγώ το ψήφισα».

Πηγή πληροφοριών: ΣΚΑΪ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.