Καραγιάννης στον Realfm 97,8: Εμείς δεν κάνουμε εγκαίνια με μουσαμάδες – Τι είπε για το μετρό της Θεσσαλονίκης

«Το μετρό στον Πειραιά ήταν ένα δύσκολο έργο. Οφείλω να σας πω ότι ο σταθμός που είναι δίπλα στο Λιμάνι είναι 35 μέτρα κάτω από την στάθμη της θάλασσας και επειδή βρήκαμε πολλές σπηλιές, ταλαιπωρήθηκε πολύ ο ανάδοχος και η Αττικό Μετρό για να το ολοκληρώσουν. Πλέον ο Πειραιάς αλλάζει» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στον Realfm 97,8 και στους Νίκο Χατζηνικολάου και Αντώνη Δελλατόλα.

Ερωτηθείς για το μετρό στη Θεσσαλονίκη απάντησε ότι «εμείς δεν κάνουμε εγκαίνια με μουσαμάδες. Κάνουμε εγκαίνια σε σταθμούς που λειτουργούν άμεσα όπως είδατε χθες. Σε λίγο χρονικό διάστημα θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για προμήθεια συρμών και για την Αθήνα. Όλα αυτά τα ζητήματα ήταν εκκρεμότητες του παρελθόντος, έπρεπε να είχαν τελειώσει εδώ και καιρό. Η αλήθεια είναι ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης στα τέλη του 2023 θα το εγκαινιάσουμε και αυτό. Το μετρό στη Θεσσαλονίκη ξεκίνησε το 2006. Το μετρό στον Πειραιά ξεκίνησε το 2012. Στη Θεσσαλονίκη δυστυχώς πληρώσαμε ιδεοληψίες, πληρώσαμε λάθη, πολιτικοποιήσαμε το μετρό και το πληρώνει η πόλη αυτή τη στιγμή».

Σχετικά με την εισιτηριοδιαφυγή είπε πως «το επόμενο διάστημα θα προχωρήσουμε σε ενέργειες ελέγχου ακόμα πιο αυστηρές, ώστε το φαινόμενο να περιοριστεί ακόμα περισσότερο»

Τα διόδια και η κίνηση

«Τα διόδια είναι συνδεδεμένα με τον τιμάριθμο. Θα δούμε πώς θα αντιμετωπίσουμε αυτό το θέμα. Αυτή τη στιγμή είμαστε σε μια συζήτηση με τους παραχωρησιούχους. Η εκτίμηση είναι ότι δεν θα προκύψουν αυξήσεις στα διόδια το επόμενο διάστημα, πάντως γίνεται πολύ μεγάλη προσπάθεια εντός της επόμενης διετίας να καταφέρουμε να έχουμε μια αναλογική χρέωση ώστε ο καθένας να πληρώνει για όση απόσταση διανύει με το αυτοκίνητό του».

«Στο Λεκανοπέδιο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες δεν έχουν γίνει μεγάλα έργα υποδομής. Για πρώτη φορά ξεκινάει η Κύμης, οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, γίνεται η γραμμή 4, προχωρούμε στην δημοπράτηση της γραμμής 2 προς το Ίλιον. Όταν μια πόλη αναπτύσσεται και δεν αναπτύσσονται τα μέσα σταθερής τροχιάς, το οδικό δίκτυο, λογικό είναι να παρατηρούμε αυτά τα καθημερινά φαινόμενα (σ.σ. κίνηση) . Χρειάζεται αύξηση των λεωφορείων και των μέσων σταθερής τροχιάς καθώς και νέοι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι» επεσήμανε.

«Συζητάμε με το ΤΑΙΠΕΔ που έχει την αρμοδιότητα του διαγωνισμού για την τιμολογιακή πολιτική των διοδίων, αν αυξήσουμε σε μεγάλο βαθμό το διόδιο της Αττικής Οδού, όλη αυτή η κίνηση θα μπει μέσα στο Λεκανοπέδιο. Αυτή τη στιγμή τρέχουν κάποιες μελέτες, το αμέσως επόμενο διάστημα θα μπορέσουμε να απαντήσουμε τι θα κάνουμε με τα διόδια της Αττικής Οδού» πρόσθεσε.

«Η γραμμή 4 θα δώσει μια μεγάλη ανάσα στο κέντρο της Αθήνας. 340.000 άνθρωποι καθημερινά θα χρησιμοποιούν την γραμμή 4, περίπου 35.000 οχήματα θα φύγουν από τους δρόμους. Μαζί με την επέκταση της γραμμής 2 προς Ίλιον με 3 νέους σταθμούς, ουσιαστικά το Λεκανοπέδιο θα έρθει σε μια καλύτερη κατάσταση. Το 2019 παραλάβαμε κάτι λιγότερο από 850 λεωφορεία. Εν μέσω πανδημίας και εφοδιαστικής κρίσης αυξήσαμε τον στόλο, χρειάζεται να γίνουν περισσότερα» κατέληξε ο ο κ. Καραγιάννης.

Ακούστε το ηχητικό:

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ