Κανέλλη: Η ΝΔ μοιάζει στη ΧΑ

«Είμαι καλά όσο και η Χρυσή Αυγή που διπλασιάζεται» είπε με χιούμορ η Λιάνα Κανέλλη και συμπλήρωσε ρίχνοντας τη μπηχτή της για τη ΝΔ: «Μοιάζει στη Χρυσή Αυγή όλο και περισσότερο»... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κανέλλη: Η ΝΔ μοιάζει στη ΧΑ

 «Είμαι καλά όσο και η Χρυσή Αυγή που διπλασιάζεται» είπε με χιούμορ η Λιάνα Κανέλλη και συμπλήρωσε ρίχνοντας τη μπηχτή της για τη ΝΔ: «Μοιάζει στη Χρυσή Αυγή όλο και περισσότερο».

Δείτε το βίντεο από το πρωινό του ΑΝΤ1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.