Καμμένος: Δεν μετάνιωσα για τη συνεργασία μου με τον Τσίπρα – Μιλάμε στο τηλέφωνο – ΒΙΝΤΕΟ

«Δεν μετάνιωσα για τη συνεργασία με τον Αλέξη Τσίπρα», δήλωσε στην εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω» με τον Νίκο Χατζηνικολάου ο επικεφαλής του κόμματος, “Ανεξάρτητοι Έλληνες”, Πάνος Καμμένος...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Δεν μετάνιωσα για τη συνεργασία με τον Αλέξη Τσίπρα», δήλωσε στην εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω» με τον Νίκο Χατζηνικολάου ο επικεφαλής του κόμματος, “Ανεξάρτητοι Έλληνες”, Πάνος Καμμένος.Ο κ. Καμμένος σε ερώτημα αν έχει μιλήσει με τον πρώην πρωθυπουργό και αν διατηρεί επαφές, υποστήριξε: «Από κοντά δεν έχουμε βρεθεί, αλλά μιλάμε στο τηλέφωνο».Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.