Η συγγνώμη της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου για το “ο Σουλτς τον ήπιε τελείως”

Με ανάρτησή της στην προσωπική της σελίδα στο Facebook, η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με ανάρτησή της στην προσωπική της σελίδα στο Facebook, η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου ζήτησε συγγνώμη για τον αιχμηρό τρόπο με τον οποίο σχολίασε τα αποτελέσματα των γερμανικών εκλογών στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1. Η βουλευτής της ΝΔ αναφερόμενη στην πολιτική του Μάρτιν Σουλτς και το εκλογικό αποτέλεσμα, ακούστηκε να λέει: “Αυτή ήταν η πλατφόρμα του Σουλτς που τον ήπιε τελείως”.

Η κ. Ασημακοπούλου έγραψε στο Facebook:

“Ατυχής η έκφραση. Ανθρώπινα, συγγνώμη”.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.