Η απάντηση της ΝΔ στο Μαξίμου για το Σκοπιανό

"Αφού υπενθυμίσουμε στην Κυβέρνηση ότι είναι Κυβέρνηση κι ότι βρισκόμαστε στο 2018 ας της θυμίσουμε και δύο δηλώσεις που έγιναν μόλις την προηγούμενη εβδομάδα..."

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Αφού υπενθυμίσουμε στην Κυβέρνηση ότι είναι Κυβέρνηση κι ότι βρισκόμαστε στο 2018 ας της θυμίσουμε και δύο δηλώσεις που έγιναν μόλις την προηγούμενη εβδομάδα. Τις έκαναν οι κύριοι Τσίπρας και Καμμένος και δείχνουν ότι το μόνον που τους συνδέει πλέον – εκτός από τις καρέκλες της εξουσίας – είναι το έλλειμμα του συναισθήματος της ντροπής” αναφέρει η ΝΔ απαντώντας στο Μέγαρο Μαξίμου, που σε ανακοίνωσή του καλούσε τον Κυριάκο Μητσοτάκη να απαντήσει αν συμφωνεί με δήλωση που είχε κάνει για το Σκοπιανό ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης το 1994.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.