Η απάντηση της Κεφαλογιάννη για τη διαφήμιση

Η απάντηση της Κεφαλογιάννη για τη διαφήμιση

«Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την προσπάθεια ψυχαγωγικού πάρκου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, να προσελκύσει πελάτες χρησιμοποιώντας αρνητικά έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα, όπως είναι η Κρήτη» δήλωσε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, από τη Σουηδία όπου βρίσκεται για επίσημη επίσκεψη.

Απαντώντας σε διαφημιστική καμπάνια της τουριστικής εταιρείας Liseberg, στην οποία απεικονίζεται ένα μικρό παιδί που κλαίει, με τη λεζάντα μεταξύ άλλων να αναφέρει ότι «μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε στην Κρήτη το καλοκαίρι» η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε: «Η συγκεκριμένη ενέργεια προκαλεί την εύλογη δυσαρέσκειά μας και για το λόγο αυτό είμαστε σε επαφή με την πρεσβεία μας στη Σουηδία, η οποία έχει, ήδη, προβεί σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες». «Θεωρούμε το διαφημιστικό μήνυμα μια άτυχη και κακόγουστη καμπάνια ιδιωτικού φορέα» πρόσθεσε η υπουργός Τουρισμού.

«Η Ελλάδα στη Σουηδία έχει πολύ καλή εικόνα. Χιλιάδες Σουηδοί επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας. Σήμερα βρίσκομαι στη Στοκχόλμη, προκειμένου να ενισχύσω ακόμη περισσότερο αυτό το τουριστικό ρεύμα, καλώντας τους Σουηδούς να απολαύσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα», κατέληξε η κ. Κεφαλογιάννη.

 

Διαβάστε επίσης:

Σουηδοί δυσφημούν την Κρήτη

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ