Η ανανέωση στον τουρισμό με brand

Γνωρίζει πως της έχει πέσει στις πλάτες η βαριά βιομηχανία της χώρας. Ο λόγος για την Όλγα Κεφαλογιάννη η οποία θέλει να προβεί σε ριζικές αλλαγές στο υπουργείο Τουρισμού. Μάλιστα  τη διαβεβαίωση ότι θα γίνουν όλες οι αναγκαίες κινήσεις ώστε να είναι έτοιμη για τη μεγάλη έκθεση του Νοεμβρίου στο Λονδίνο έδωσε η Όλγα Κεφαλογιάννη.«Να πάμε με το καινούργιο μας brand. Γιατί χρειάζεται νομίζω και μια ανανέωση του brand της Ελλάδας», είπε η υπουργός Τουρισμού στον ρ/σ Βήμα.Υπογράμμισε επίσης τη βούλησή της τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι να λειτουργούν με ωράρια τουριστικά και όχι ωράρια δημοσίου. «Δεν μπορούν να κλείνουν στις 3 το μεσημέρι», είπε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ