Επιμένει ο Φίλης για την ΕΡΤ: Δεν υπάρχει αντιπαράθεση με τον Παππά, έχω δικαίωμα να ασκώ κριτική

Σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ «δεν πρόκειται για προσωπική αντιπαράθεση και διαφωνία με τον Νίκο Παππά, είναι πολιτική τοποθέτηση»...

«Δεν κάνω εγώ τις βαριές καταγγελίες. Τα έχουν δημοσιοποιήσει εργαζόμενοι της ΕΡΤ και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, να μην κάνουν τους κουφούς. Πρέπει να συζητηθούν αυτά τα θέματα, είναι πολύ μεγάλα τα προβλήματα και διακινδυνεύουν την πορεία της ΕΡΤ. Η ΝΔ καιροφυλακτεί για να ρίξει πάλι μαύρο» ανέφερε ο Νίκος Φίλης μιλώντας στο Ραδιόφωνο 24/7.

Σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ «δεν πρόκειται για προσωπική αντιπαράθεση και διαφωνία με τον Νίκο Παππά, είναι πολιτική τοποθέτηση. Εάν η ΕΡΤ θέλει να κάνει μια τέτοια συζήτηση, να την κάνουμε. Έχω δικαίωμα να ασκώ κριτική ως βουλευτής που στηρίζω χωρίς προϋποθέσεις το έργο της κυβέρνησης».

«Άκουσα στην ΕΡΤ, δημοσιογράφο-συνεργάτη της ΕΡΤ ότι όσα λέω ρίχνουν νερό στο μύλο της ΝΔ. Αυτό επιβεβαιώνει την ύπαρξης παραδιοίκησης“» πρόσθεσε ο κ. Φίλης.