Επικοινωνία Άδωνι με τον Δήμαρχο Ορεστιάδας για τους Έλληνες στρατιωτικούς

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Δήμαρχο Ορεστιάδας, Βασίλη Μαυρίδη για το θέμα των Ελλήνων στρατιωτικών είχε το βράδυ του Σαββάτου ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Δήμαρχο Ορεστιάδας, Βασίλη Μαυρίδη για το θέμα των Ελλήνων στρατιωτικών είχε το βράδυ του Σαββάτου ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος σε ανάρτησή στον λογαριασμό του στο Twitter.

Ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε επίσης ότι «η τοπική Κοινωνία παρακολουθεί με ψυχραιμία το περιστατικό» υπογραμμίζοντας ότι άπαντες στην ακριτική πόλη «αναμένουν τη Δευτέρα να λήξουν όλα ομαλά».

Δείτε την ανάρτησή του κ. Γεωργιάδη:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.