Ελληνική Λύση: Η ΝΔ αντί για «νόμο και τάξη», έφερε «ασυδοσία στην πράξη»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Το αδιανόητο επεισόδιο στο Αστυνομικό Τμήμα του Κορωπίου, όπου κακοποιός τραυμάτισε δύο αστυνομικούς (αφού είχε τραυματίσει πολίτη σε λεωφορείο) δείχνει την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η Ελληνική Αστυνομία», τονίζει η Ελληνική Λύση, επισημαίνοντας: «Όχι μόνο δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια της κοινωνίας, αλλά ούτε την ασφάλεια των ίδιων των αστυνομικών! Η ΝΔ αντί για “νόμο και τάξη”, έφερε “ασυδοσία στην πράξη”».

Επίσης, η Ελληνική Λύση εύχεται «ταχεία ανάρρωση στους τραυματισμένους άνδρες της ΕΛΑΣ» και σημειώνει ότι «με την Ελληνική Λύση, ο νόμος, η τάξη και η ασφάλεια θα είναι προαπαιτούμενο πολιτικής και όχι προεκλογική πομφόλυγα».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.