Ελένη Τουλουπάκη: Πήρε νέα προθεσμία για να απολογηθεί – Της φώναζαν «δεν είσαι μόνη σου»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Νέα προθεσμία να απολογηθεί στις 16 Μαρτίου ζήτησε και πήρε η πρώην επικεφαλής της Εισαγγελίας Διαφθοράς, Ελένη Τουλουπάκη από την ανακρίτρια του Ειδικού Δικαστηρίου περί ευθύνης υπουργών στην υπόθεση της Novartis, Κωνσταντίνα Αλεβιζοπούλου.

Της Άννας Κανδύλη

Κατά την προσέλευσή της στον Άρειο Πάγο ομάδα περίπου 30 ατόμων που είχε συγκεντρωθεί έξω από το Δικαστικό Μέγαρο, την υποδέχτηκε με συνθήματα συμπαράστασης.

«Δεν είσαι μόνη σου», της φώναξαν. Η ίδια ανταποκρίθηκε με χαιρετισμό.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.