Ελεύθεροι οι Έλληνες που είχαν συλληφθεί στα κατεχόμενα

Ελεύθεροι αφέθησαν οι Έλληνες που είχαν συλληφθεί παράνομα στα κατεχόμενα σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ελεύθεροι οι Έλληνες που είχαν συλληφθεί στα κατεχόμενα

 

Ελεύθεροι αφέθησαν οι Έλληνες που είχαν συλληφθεί παράνομα στα κατεχόμενα σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών.

“Αφέθησαν ελεύθεροι και επέστρεψαν οι τρεις Έλληνες πολίτες, που είχαν συλληφθεί και κρατούνταν παράνομα στα κατεχόμενα”, αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών.

“Η Πρεσβεία επικοινώνησε με τους Έλληνες πολίτες, οι οποίοι είναι καλά στην υγεία τους”, επισημαίνει.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.