«Πρέπει να είμαστε αξιόπιστοι μέσα στην ευρωπαϊκή συζήτηση και τους συσχετισμούς» είπε ο κ. Βενιζέλος στην πρωινή εκπομπή του Μέγκα για το θέμα της διαπραγμάτευσης. «Μπορούμε να πετύχουμε πολλά» τόνισε και πρόσθεσε ότι «δεν είναι τυχαίο που με κάλεσαν ο κ. Ολάντ και ο κ. Μόντι, δεν είμαι συνομιλητής προσωπικά, η Ευρώπη θέλει αξιόπιστους συνομιλητές που θα επιλέξει ο ελληνικός λαός, από εμένα ζητάνε την εμπειρία και τη γνώση της κατάστασης».
«Μπορούμε να πετύχουμε πολλά»
«Πρέπει να είμαστε αξιόπιστοι μέσα στην ευρωπαϊκή συζήτηση και τους συσχετισμούς» είπε ο κ. Βενιζέλος για το θέμα της διαπραγμάτευσης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ