Αποφάσισαν αυτόνομη κάθοδο

«Την αυτόνομη συμμετοχή τους στις επικείμενες εκλογές του Ιουνίου αποφάσισαν οι Οικολόγοι Πράσινοι με…» ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

«Την αυτόνομη συμμετοχή τους στις επικείμενες εκλογές του Ιουνίου αποφάσισαν οι Οικολόγοι Πράσινοι με πλειοψηφία 78% κατά το Έκτακτο Εκλογικό Συνέδριό τους που πραγματοποιήθηκε 19 – 20 Μαΐου, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Η άποψη που υποστήριζε τις προεκλογικές συνεργασίες συγκέντρωσε το 18,1% ενώ το 3,9% ήταν λευκά» όπως αναφέρει δελτίο Τύπου του κόμματος.