“Ήταν επτά άνθρωποι, δεν μπόρεσαν να κάνουν κυβέρνηση και τώρα τρέχουμε. Ο κόσμος λέει, «αν ήταν και ο Καρατζαφέρης μέσα, κάτι θα έκανε»..,”, είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ μιλώντας στον ALPHA.O κ. Καρατζαφέρης αναφέρθηκε και στο προεκλογικό σποτ της ΝΔ, το οποίο χαρακτήρισε “απαράδεκτο”. “Ως παππούς εξαγριώνομαι”, τόνισε χαρακτηριστικά.Παρακολουθήστε την συνέντευξη που παραχώρησε ο Γιώργος Καρατζαφέρης στον ALPHA. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
“Απαράδεκτο το σποτ της ΝΔ”
"Ήταν επτά άνθρωποι, δεν μπόρεσαν να κάνουν κυβέρνηση και τώρα τρέχουμε. Ο κόσμος λέει, «αν ήταν και ο Καρατζαφέρης μέσα, κάτι θα έκανε»..,", είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ μιλώντας στον ALPHA. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ