Ανδρουλάκης σε βουλευτές της ΝΔ: «Η Βουλή δεν είναι γαλάζιο καφενείο»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ανέβηκαν οι τόνοι στην Βουλή όταν οι βουλευτές της ΝΔ φώναζαν από τα έδρανα και διέκοπταν την ομιλία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη.

Το προεδρείο διέκοψε και ζήτησε να κάνουν ησυχία αλλά οι βουλευτές της ΝΔ συνέχιζαν να μιλάνε προς τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. Τότε από το βήμα της Βουλής ο Νίκος Ανδρουλάκης είπε: «Δεν είναι καφενείο η Βουλή κύριοι. Δεν είναι καφενείο η Βουλή. Αν δεν σας αρέσουν αυτά που ακούτε μπορείτε να περάσετε έξω. Η Βουλή δεν είναι γαλάζιο καφενείο και το προεδρείο δεν πρέπει να έχει επιλεκτικές ευαισθησίες».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.