Άδωνις: Ήθελα να ήμουν ο Μπερλουσκόνι

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δηλώνει «φαν» του Σίλβιο Μπερλουσκόνι... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άδωνις: Ήθελα να ήμουν ο Μπερλουσκόνι 

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έσπευσε να δηλώσει όχι μόνον «φαν» του Σίλβιο Μπερλουσκόνι, αλλά προχώρησε και ένα βήμα μπροστά, λέγοντας «ήθελα να ήμουν ο…Μπερλουσκόνι». Σύμφωνα με τον «Βηματοδότη», εξήγησε στον συνάδελφό του Μιχάλη Ταμήλο το γιατί.

Είναι ο μοναδικός ηγέτης στην Ευρώπη που προέρχεται από μικροαστική οικογένεια, απέκτησε μόνος του τόσα πλούτη, κέρδισε τρεις φορές τις εκλογές και διεκδικεί και μία τέταρτη, είναι πρόεδρος ποδοσφαιρικής ομάδας που κερδίζει «champions league»  και νυμφεύτηκε την ομορφότερη γυναίκα της Ιταλίας: «Αυτός είναι ο λόγος που θέλω να γίνω Μπερλουσκόνι», και επίσης «επειδή οι αριστεροί μισούν τον Μπερλουσκόνι από κόμπλεξ» είπε στον έκπληκτο Ταμήλο.

 

Πηγή: Βηματοδότης

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.