Η αναφορά της Γεννηματά στην περιπέτεια του γιου της με τον κορονοϊό

Υποχρεωτικό τεστ σε μαθητές και καθηγητές που η τάξη τους μπαίνει σε καραντίνα, ζήτησε η Φώφη Γεννηματά, από το βήμα της Βουλής...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Υποχρεωτικό τεστ σε μαθητές και καθηγητές που η τάξη τους μπαίνει σε καραντίνα, ζήτησε η Φώφη Γεννηματά, από το βήμα της Βουλής και έφερε ως παράδειγμα την περιπέτεια που είχε ο γιος της, όταν εντοπίστηκε θετικό κρούσμα κορονοϊού στην τάξη του.

“Ο γιος μου δεν είχε κανένα σύμπτωμα. Αν δεν του είχα κάνει τεστ για να δω ότι ήταν θετικός, από την οικογένειά μου θα κολλούσαν τουλάχιστον 100 άτομα. Και είμαι σίγουρη ότι αυτό έχει συμβεί δίπλα μας κατ’ επανάληψη” είπε η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ. “Σου λέει, κάτσε 15 μέρες σπίτι σου. Μα μόνος του ζει το παιδί στο σπίτι;” διερωτήθηκε η κ. Γεννηματά.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.