“Πόλεμος” Μπουτάρη-Χρυσής Αυγής

Στη φυλακή, κατά τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Ι. Μπουτάρη έπρεπε να βρίσκονται τα μισά μέλη της Χρυσής Αυγής... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στη φυλακή, κατά τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Ι. Μπουτάρη έπρεπε να βρίσκονται τα μισά μέλη της Χρυσής Αυγής, δίνοντας έτσι (και μάλιστα από τηλεοράσεως) συνέχεια στη βεντέτα του  με τη Χρυσή Αυγή.Ίσως ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κάτι να γνώριζε αφού ένα γνωστό μέλος της Χρυσής Αυγής, που ήταν και υποψήφιος περιφερειάρχης, βρίσκεται στη φυλακή περιμένοντας να δικαστεί ως ύποπτος για διπλό φόνο.Οι Χρυσαυγίτες με τη σειρά τους επιτέθηκαν με βαρείς χαρακτηρισμούς στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης με αφορμή την πρόθεσή του να πραγματοποιούνται κοινές περιπολίες στη Βόρεια Ελλάδα Ελλήνων και βουλγάρων αστυνομικών.Σε ανακοίνωσή τους οι Χρυσαυγίτες προειδοποίησαν τον κ. Μπουτάρη ότι εάν δεν ανακαλέσει την απόφασή του τότε «θα σηκωθούν σφαγιασθέντες Βουλγάρων από τα μνήματα και θα τον πάρουν στο κυνήγι». Τι απάντησε ο δήμαρχος; Οτι η Χρυσή Αυγή είναι ναζιστικό κόμμα που πρέπει κάποια στιγμή να κηρυχθεί παράνομο… Πηγή: tovima.gr   

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.