Ζαχαριάδης: Η ΔΕΗ πρέπει να διατηρεί τον ισχυρό δημόσιο χαρακτήρα της

«Θεωρούσαμε και θεωρούμε ότι η ΔΕΗ πρέπει να διατηρεί τον ισχυρό δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα της» τόνισε ο διευθυντής της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Θεωρούσαμε και θεωρούμε ότι η ΔΕΗ πρέπει να διατηρεί τον ισχυρό δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα της» τόνισε ο διευθυντής της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Ζαχαριάδης.«Το ρεύμα είναι ένα κοινωνικό αγαθό, και θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα το κράτος να παρεμβαίνει καθοριστικά είτε με την μετοχική του σύνθεση είτε με τις ρυθμιστικές αρχές ώστε να μπορεί να κάνει κοινωνική και αναπτυξιακή πολιτική» εξήγησε ο κ. Ζαχαριάδης μιλώντας στον Νorth 98.

«Άρα με αυτή την έννοια εμείς θέλουμε να υπάρχει ισχυρή παρουσία του δημόσιου τομέα και στη ΔΕΗ και στον ΑΔΜΗΕ και τις έχουμε δώσει αυτές τις μάχες. Από την άλλη βέβαια πρέπει να προσαρμοστούμε και στις οδηγίες της ΕΕ και να βρούμε μια χρυσή τομή μέσα σε αυτές τις δυο διαδικασίες» επεσήμανε μεταξύ άλλων ο κ. Ζαχαριάδης.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.