Το “μπράβο” του Άδωνι στον Δαμαβολίτη

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ έγραψε χαρακτηριστικα στο twitter... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Μπράβο Κώστα” έγραψε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο twitter, απευθυνόμενος στον βουλευτή Ηρακλείου των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Κώστα Δαμαβολίτη.

Ο κ. Δαμαβολίτης κατέθεσε στην Πρόεδρο της Βουλής την παραίτησή του από το βουλευτικό αξίωμα καθώς τάχθηκε υπέρ του “ναι” στο δημοψήφισμα.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ έγραψε χαρακτηριστικα στο twitter:

“Ήμουν ο πρώτος βουλευτής που είχα παραιτηθεί και έμεινα χωρίς καρέκλα για τις ιδέες μου, δίνοντας την έδρα στο τότε κόμμα μου. Μπράβο Κώστα!”.

Το tweet του Άδωνι Γεωργιάδη

Διαβάστε επίσης

Δείτε την επιστολή παραίτησης του Δαμαβολίτη

“Είμαι υπέρ του ΝΑΙ” δηλώνει ο βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ. Κώστας Δαμαβολίτης – ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.