Η σημερινή απαγορευμένη ατζέντα του ΜΠΟΥΖ

Του Βασίλη Μπουζιώτη

Διαβάστε τις σημερινές σημειώσεις στην απαγορευμένη ατζέντα του Μπουζ.

ΝΑΙ ΣΤΟ RISING STAR! Ακούγεται και γράφεται εντονότατα ότι ο Γιώργος Λιάγκας θα αναλάβει την παρουσίαση του talent show «Rising Star», μα ο ίδιος ακόμα δεν έχει επιβεβαιώσει την είδηση.

Έγκυρη πηγή μου, μου είπε ότι είπε το ναι κι είναι πανέτοιμος να αναλάβει και κάτι άλλο πέρα απ’το Πρωινό.  Έτσι κι αλλιώς είχε συμφωνήσει με το κανάλι να κάνει και σόου και το ισχυρό «Rising Star» μοιάζει ιδανικό για το νέο του «χτύπημα», κυρίως δε,αφού είναι πια σίγουρο πως το «Voice» δεν θα φιλοξενηθεί στο μενού του Αμαρουσίου… Εκείνοι το θέλουν τρελά το παιχνίδι- με το οποίο δεν είχε ξετρελαθεί η Ζέτα Μακρυπούλια, που γενικά προτιμά σίριαλ παρά σόου πια! -κι όπως όλα δείχνουν τον «έψησαν»να το κάνει! Για την ιστορία να σου αναφέρω ότι ο Λιάγκας σε παλαιότερή του δήλωση στο Πρωινό του ήταν υπέρμαχος του Voice κι έλεγε για το «Rising Star» που όλα έδειχναν ότι θα κάνει τότε η Ζέτα στο Mega:  «Να σας πω ότι οπουδήποτε έχει παίξει το Rising Star απέναντι στο The Voice  έχει  καταβαραθρωθεί…. Σε όποια χώρα κι αν παίχτηκε». Που να το ήξερε ότι ένα χρόνο μετά από αυτή τη δήλωσή του θα αναλάμβανε τελικά το εν λόγω talent show.

Σημασία έχει τώρα το θέλει πολύ και συζητά τις λεπτομέρειες και την «ομάδα»που θα έχει μαζί του. Η πρεμιέρα λέγεται ότι θα γίνει στην αρχή του ’16 και ο Γιώργος λέει σε φίλους του ότι θα γίνει η έκπληξη με αυτό. Για την ώρα κάνει βουτιές στην θάλασσα που λατρεύει- χθες στην απεργία έτρεξε στον Αστέρα και δεν έβγαινε απ’ αυτήν- ενώ συχνά πυκνά «χτυπά» στο City Bistro του Χρύσανθου Πανά που έχει γίνει το απόλυτο στέκι.

Άλλοτε με τη Φαίη, την Χριστίνα Πολίτη, άλλοτε με Καβατζίκη-Σταμάτη κι άλλοτε με… όλους μαζί. Προχθές το βράδυ τον πέτυχα εκεί κι έμεινε να μιλά για αρκετή ώρα με την Κατερίνα Καινούργιου που καθόταν σε διπλανό τραπέζι με γυναικοπαρέα-σε ένα που ήταν πιο πέρα καθόταν ο Αιμίλιος Χειλάκης με τον Αποστόλη Τότσικα, ενώ εκεί ήταν και οι Χρήστος Χατζηπαναγιώτης- Βίκυ Σταυροπούλου. Μα όλα εγώ θα στα λέω; Όλα.

 

 

 

 

ΔΩΡΟ ΕΛΕΝΗΣ ΣΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗ. Ότι το θέατρο «Δημήτρης Χορν» φιλοξενεί την γερή φάρσα -έτσι την χαρακτήρισε ο συγγραφέας της Florian Zeller- «Ο μπαμπάς», το ξέρεις ήδη, αυτό που δεν ξέρεις όμως είναι ποιος το βρήκε και το πρότεινε στον Σταμάτη Φασουλή ενθουσιάζοντάς τον.

O enikos.gr έρχεται λοιπόν να αποκαλύψει ότι το εν λόγω έργο το ανακάλυψε η «δαιμόνια»πάντα Ελένη Κούρκουλα.Με το που το είδε στο Λονδίνο,όπου  απέσπασε θεϊκές κριτικές όπως και στο Παρίσι όπου κέρδισε αρκετά βραβεία Moliere, έσπευσε να το προτείνει στον επιστήθιο φίλο της που δεν είχε βρει έργο ως τότε. Έψαχνε,στεκόταν σε δύο- τρία, κανένα όμως δεν τον «τρέλαινε» όπως τον «τρέλανε» ο «Μπαμπάς» που του έκανε «δώρο» η Ελένη του. Τώρα που η παράσταση κέρδισε κοινό και κριτικούς και που ο ίδιος πετυχαίνει ρεσιτάλ ηθοποιίας σε αυτό,λέει πως τη το χρωστάει αυτό και καμαρώνει για την πολυαγαπημένη φίλη του.

15.30 Πάμε όμως και στα της παράστασης; Η «τραγική φάρσα» που μετέφρασε αλλά και που σκηνοθέτησε ο ίδιος, έχει βασικό του ήρωα τον Αντρέ που ζει μόνος του σε ένα διαμέρισμα στο Παρίσι. Η κόρη του η Άννα, βλέποντάς τον να μεγαλώνει, ανησυχεί πολύ. Αποφασίζει να συγκατοικήσουν. Η Αννα, ο μπαμπάς της και ο σύντροφός της.Εκεί αρχίζουν τα μεγάλα προβλήματα που άλλοτε προκαλούν αυθόρμητο γέλιο και άλλοτε γνήσια συγκίνηση. Η συγκατοίκηση δεν είναι εύκολη. Εκτός από τα πρόσωπα, συγκρούεται το παρελθόν με το παρόν αλλά και με το μέλλον. Το δυνατό έργο έχει ένα μεγάλο ατού: Δεν βλέπουμε τη ζωή έτσι όπως είναι. Τη βλέπουμε με τα μάτια του μπαμπά.

Όλη η παράσταση είναι ένα υποκειμενικό πλάνο του ήρωα. Γι’ αυτό, το ρόλο της κόρης και το ρόλο του συντρόφου της του Πιέρ, τον ερμηνεύουν τέσσερις ηθοποιοί. Δύο που είναι τα πραγματικά πρόσωπα (η Μαρίνα Ασλάνογλου στέκεται επάξια δίπλα του και διαθέτει ζηλευτή αμεσότητα και ακρίβεια και ο Κωνσταντίνος Κάππας πετυχαίνει μια απ’ τις καλύτερές του εμφανίσεις), αλλά και δύο που είναι εκείνα τα πρόσωπα που ο μπαμπάς βλεπει σαν Άννα και Πιέρ (ευθύβολη η Ελευθερία Μπενοβία και εύστοχος-αποτελεσματικός ο Κίμων Κουρής που διαθέτει έντονη σκηνική παρουσία].

15.40 ΡΕΣΙΤΑΛ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ.Ρόλος ζωής είναι αυτός του Μπαμά για τον χαρισματικό Σταμάτη Φασουλή.Ο τρόπος που ντύνεται τον ήρωα ο οποίος πάσχει από άνοια είναι αξιοζήλευτος και υποδειγματικός! Σκληρές σκηνές και άλλοτε κωμικέςΈνας άνθρωπος που«χάνεται»ξεχνόντας. Οι κραυγές του είναι συναρπαστικές και οι σιωπές τουηχηρότατες.Ένας ηθοποιών αξιώσεων και μεγάλων επιδόσεων σε μια από τις πιο γερές ερμηνείες του που προσφέρει μέθεξη ψυχής.

15.44 Στον επόμενο τόνο ο Φασουλής θα γυρίσει στο Εθνικό για τον «Θάνατο του εμποράκου» [δες δικό μου αποκλειστικό της Απαγορευμένης] με πρωταγωνιστή του τον Πέτρο Φιλιππίδη,που τον καιρό  αυτό «τα σπάει»στο θέατρο Μουσούρη με το «Δάφνες και πικροδάφνες»και ετοιμάζεται να ξαναμπεί για γυρίσματα για τον νέο κύκλο του «Μη με σκας»που θα επιστρέψει στον Alpha απ’ τον Δεκέμβριο.

15.48 ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ.Το θες κι ένα παρασκήνιο από τον «Μπαμπά»;Το θες! Πληροφορίες μου λένε ότι η Μαρίνα Ασλάνογλου πριν «κλείσει»σε αυτόν είχε κάνει θετικότατες συζητήσεις με τον Νίκο Μαστοράκη να πρωταγωνιστήσει στη νέα του παράσταση «Τα παιδιά του ήλιου»,η οποία ανεβαίνει αύριο στο Υπόγειο του Τέχνης. Στην διαδρομή όμως ήρθε η πρόταση του Φασουλή για τον«Μπαμπά» και δεν μπόρεσε να την αρνηθεί

 

 

 

 

ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΩΣΑΜΕ.Αποκλειστικό φωτογραφικό θέμα με Κατρανίδη-Βλαντή με τους δύο τους σε τρυφερά ενσαντανέ και δεν θα πετάγατε την… σκούφια σας μετά από τις φήμες που τους θέλουν ζευγάρι; Α,για το τι κάνουν ιδιωτικά δεν θα σας απαντήσω-αν και όλοι με ενημερώνουν ότι είναι μόνο καλοί συνάδελφοι και φίλοι-.Εγώ αυτό που κατάφερα να εξασφαλίσω είναι τις δύο αυτές αποκλειστικές φωτογραφίες του έμπειρου Δάνη Κατρανίδη και της ικανής Παναγιώτας Βλαντή.

 

 

Όχι,δεν είναι από τη ζωή,είναι από τη σκηνή και το έργο του Άκη Δήμου Το κενό αυτοπροσώπως. Μπήκα πρώτος στο Πόλη που θα φιλοξενεί από σήμερα το βράδυ την φιλόδοξη δουλειά κι ιδού τι «έκλεψα»για σας! Πρόκειται για μια νέα,άπαιχτη κωμωδία για την ήττα, που θα παρουσιάζεται, σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου.

17.05 Το θέλετε και αναλυτικά; Ο ιλαροτραγικός Αύγουστος του 2015. Ένα αθηναϊκό διαμέρισμα. Μια διάσημη σχεδιάστρια μόδας που αποστρέφεται το μαύρο χρώμα. Ένας νευρωτικός – παραλίγο σκηνοθέτης – με ροπή στις αινιγματικές σχέσεις. Δίπλα τους, μια πρώην σύζυγος εκδότη εφημερίδας και δεξιοτέχνης του μουσακά κι ένας νεαρός με αδυναμία στις Ιταλίδες τραγουδίστριες της δεκαετίας του ’60.Και μετά; Ένα drug show, σε ένα κλαμπ της Μαδρίτης, την Πρωτοχρονιά του ’14. Μια θανατηφόρα γραβάτα, δεμένη στον λαιμό ενός άτυχου άντρα, και μια άλλη, λυμένη για το χατίρι μιας γυναίκας. Ένας καναπές στα σκουπίδια κι ένας δεύτερος στο σαλόνι. Ένα ιατρικό ανακοινωθέν που καθυστερεί, ένα δείπνο με τηγανητά χέλια, η ανάμνηση ενός πυρπολημένου τροχόσπιτου στη Σαρωνίδα και οι συνέπειες της βραδιάς των εκλογών του ’93.Και μετά; Το κενό αυτοπροσώπως. Η ζωή που δεν περιμένει κανέναν. Η στιγμή που δεν είσαι πια νέος. Το παρόν που δείχνει τα δόντια του. Και το μέλλον. Άνθρωποι που ξεκίνησαν αποφασισμένοι, έτοιμοι για όλα, και βρέθηκαν στη μέση της διαδρομής, ματαιωμένοι, μόνοι και αναποφάσιστοι, σε μια Ελλάδα που τρίζει. Γιατί κάθε παιχνίδι, όσο απολαυστικό κι αν είναι, στο τέλος σπάει.Πέρα από τον Δάνη Κατρανίδη και την Παναγιώτα Βλαντή παίζουν οι Σίσσυ Τουμάση και Κωνσταντίνος Κουνέλλας.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ