Η σημερινή απαγορευμένη ατζέντα του Μπουζ – 29/8/2016

Του Βασίλη Μπουζιώτη

 Διαβάστε τις σημερινές σημειώσεις στην ατζέντα του Μπουζ.

Η χαρισματική Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου …επιστρέφει στο «Χυτήριο» προκειμένου να παρουσιάσει το «Μωρό μου», τον δυνατό θεατρικό μονόλογο που έγραψε η ίδια και ανέβηκε επιτυχώς από την Ομάδα Χρώμα σε σκηνοθεσία του άξιου Κωνσταντίνου Χατζή.

Το ραντεβού θα δίνεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο εν λόγω θέατρο, με εκείνη να ντύνεται μια γυναίκα που διανυκτερεύει .Μετράει τη ζωή της. Χωρίς  να περιμένει τίποτα. «Μιλάει: “Κυρία Μαρία, γιατί δεν πας σπίτι; Ξέμεινες! Στη γκρίζα ζώνη. Εσύ και τα τσιγάρα σου. Εσύ κι οι μουσικές σου. Για να παρατηρείς. Για να μιλάς.  Για να περιστρέφεται γύρω απ την ιστορία σου. Για να νοσταλγείς. Για να σαρκάζεις. Για να βλέπεις όποτε σου γουστάρει το είδωλο σου στα τζάμια. Για να χορεύεις. Για να λες πως δε θυμώνεις πια. Για να τζογάρεις στον έρωτα. Για να αναζητάς την αγάπη. Κυρία Μαρία των γηπέδων, κλέψε μια γαρδένια, βάλε την στο στήθος σου. Σου πάει. Καλό σου ξημέρωμα».   

Ο μονόλογος παρουσιάστηκε αρχικά στο Bijoux de Kant hood και τώρα …γυρνάει για να παιχτεί στο Χυτήριο. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι από Τετάρτη ως Κυριακή ο ίδιος χώρος θα φιλοξενεί το «Boeing- Boeing» σε σκηνοθεσία Γιώργου Βάλαρη.

 

 

 

 

Μετά την περσινή επιτυχία που γνώρισε στο θέατρο «Eliart» το δυνατό «Ημερολόγιο ενός τρελού» θα επιστρέψει σε αυτό από τις 19 Οκτωβρίου προκειμένου να φιλοξενείται εκεί κάθε Τετάρτη στις 20.00 και αφού «ανηφορίσει» πρώτα στη Θεσσαλονίκη.

Στον αριστουργηματικό μονόλογο του Νικολάι Γκόγκολ ο Δημήτρης Γιώτης «ντύνεται» τον Ποπρίστσιν, πετυχαίνοντας την πληρέστερη ερμηνεία του. «Έναν άνθρωπο μωρέ! Αυτό χρειάζομαι έναν άνθρωπο. Να δω και να μιλήσω μ’ έναν άνθρωπο- άντρα ή γυναίκα δεν έχει σημασία. Μ’ έναν άνθρωπο…..».

Η μοναξιά του ουρλιάζει! Τόσο σημερινό και τόσο απειλητικά επικίνδυνο! Σήμερα που ο άνθρωπος ζει μόνος του, πράττει μόνος του, διεκδικεί μόνος του, είναι επιτακτική ανάγκη να τονιστεί αυτή η τάση, που τον οδηγεί να κλείνεται ολοένα στον εαυτό του. Η πορεία στα σκοτεινά μονοπάτια της ψυχής του Ποπρίστσιν, η μάχη με τους προσωπικούς του δαίμονες μέχρι την «ελευθερία» του μυαλού, το «πέταγμα» της ύπαρξης για το Ανώτερο Εγώ του! «Είκοσι, μπορεί και τριάντα μπαστουνιές να προσγειώθηκαν πάνω μου… μωρέ και βασιλιάς να μην είμαι, άνθρωπος τον άνθρωπο γιατί να τον χτυπάει έτσι;». Ο Γιώτης έχει υπογράψει την απόδοση και διασκευή του έργου αλλά και τη σκηνοθεσία του μαζί με τον Αλέξανδρο Κλημόπουλο.Το σκηνικό έχει φιλοτεχνήσει η Δέσποινα Βολίδη,τα κοστούμια υπογράψει η Celebrity Skin, τους φωτισμούς ο Θανάσης Ρουμελιώτης  και την μουσική επιμέλεια ο  Αλέξανδρος Κλημόπουλος.

 

 

 

 

Θυμάσαι που σου πρόδιδα ότι ο «αιρετικός» Γιάννης Κακλέας … μαγειρεύει για το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά τον «Άμλετ» του Σαίξπηρ κι ότι «έκλεισε»για τους πρώτους ρόλους τον Κωνσταντίνο Ασπιώτη, Ευγενία Δημητροπούλου, Χρήστο Σαπουντζή, Ελένη Τοπαλίδου κλπ; Ε,έγινε η πρώτη ανάγνωση και τραβήχτηκε και η πρώτη selfie με την γερή ομάδα να ποζάρει με ….κεφαλή τον Κακλέα! Καλοτάξιδοι!

ΕΔΩ να σημειώσω ότι ο συναρπαστικός «Συρανό ντε Μπερζεράκ» που…τα έσπασε και καλλιτεχνικά και σε εισπράξεις-πρώτη δουλειά του θέρους, μου λένε-,έρχεται και στην Αθήνα για να κλείσει τον κύκλο του[;]. Ο Κακλέας με τον Χαραλαμπόπουλο περνάνε χωρίς ανάσα στο «Ημέρωμα της στρίγκλας» που θα ανέβει στο «Βρετάνια» [αποκλειστικό μου] με Κατερίνα την θεά Ναυπλιώτου.

 

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ