• Ο Κυρατσούδης γίνεται… Γιάννης Μαρής!

    1:31 μμ, Πέμπτη 03 Μάρ 2016 1:31 μμ, Πέμπτη 03 Μάρ 2016

    ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑ

    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ.

    Του Βασίλη Μπουζιώτη

    Σου αποκάλυπτα στην προηγούμενη Ατζέντα πως η ευρηματική Φρόσω Λύτρα θα ανεβάσει στη σκηνή του Hotel Ερμού την υπέροχη «Κυρία της νύχτας» του μοναδικού Γιάννη Μαρή με πρωταγωνίστρια την ικανή Λίνα Σακκά και σου ανέφερα ότι στη διανομή ανήκει και ο τάχιστα ανερχόμενος Δημήτρης Κυρατσούδης.

    Σου υποσχέθηκα… αποκλειστικό στο αποκλειστικό και ήρθε η ώρα να σου «προδώσω»ότι ο Δημήτρης θα «ντυθεί» στη φιλόδοξη αυτή παράσταση που θα ανέβει τον Μάιο, τον…Γιάννη Μαρή,τον συγγραφέα δηλαδή του αισθηματικού θρίλερ ο οποίος θα παρεμβαίνει-επεμβαίνει στα επί σκηνής δρώμενα, καθοδηγώντας τους ήρωές του σε όσα συμβαίνουν στην ιστορία του…

    Αξίζει εδώ να σημειώσω ότι ο Μαρής που ήταν δημοσιογράφος-συγγραφέας, έγραψε δεκάδες βιβλία και σενάρια για το σινεμά και θεωρείται ο πατέρας του αστυνομικού μυθισρορήματος στην Ελλάδα. Ένα από τα πρώτα μυθιστορήματα του Μαρή, που δημοσιεύτηκε σε ογδόντα δύο συνέχειες στην εφημερίδα «Ακρόπολις» ήταν η «Κυρία της νύχτας»!

    Μια θανατηφόρα ωραία γυναίκα, Ελληνίδα με ξενικό όνομα, που της χαρίζει επιπλέον μυστήριο, επιστρέφει μετά τον θάνατο του άντρα της στην Ελλάδα με έναν σκοπό: την εκδίκηση. Στην εξέλιξη της υπόθεσης, η Περέζ, μια ακαταμάχητη μοιραία καλλονή με πράσινα μάτια, στην προσπάθειά της να εκδικηθεί τέσσερις επιχειρηματίες που κατέστρεψαν οικονομικά τον αγαπημένο πατέρα της και τον οδήγησαν στην αυτοκτονία, έχει πάρει μια σκληρή απόφαση: να ξεγράψει πριν από όλους και όλα τον εαυτό της, τα αισθήματά της, την ίδια της τη ζωή, θέτοντας ως αυτοσκοπό την εκδίκηση…

    Η μοιραία γυναίκα τελικά πέφτει θύμα του ίδιου της του σχεδίου. Στον κατάλογο των θυμάτων της είναι και η ίδια, αφού στερεί από τον εαυτό της τη δυνατότητα να αγαπήσει και να αγαπηθεί. Η παρουσία του αστυνόμου Μπέκα σε αυτή την υπόθεση είναι λιγότερο από υποτυπώδης, μιας και κάνει την εμφάνισή του δυο φορές στιγμιαία.

    Ο Μαρής βρίσκει την ευκαιρία να περιγράψει την Ελλάδα της δεκαετίας του 1950, τη φτώχεια – μέσα από μια παράλληλη ιστορία – σε αντιδιαστολή με τη χλιδή αλλά και τη φύση των νέων αστών, που το μοναδικό τους προσόν είναι η εγκληματική συμπεριφορά, η αγραμματοσύνη (που υπαινίσσεται) και ο απόλυτος κυνισμός.

    σχολίασε κι εσύ
    σχετικά άρθρα