“Βόμβα” από την Ελένη Μενεγάκη. Ανήμερα της ονομαστικής της εορτής ανακοίνωσε μέσα από την εκπομπή της την αποχώρησή της από τον Alpha, αλλά και από την τηλεόραση, τουλάχιστον προς το παρόν. “Αυτή η χρονιά μου στον Alpha είναι η τελευταία. Έχω πάρει την απόφαση από πέρυσι. Αφού ενημέρωσα το κανάλι, το αμέσως επόμενο κομμάτι που μου δημιουργούσε μια ταχυπαλμία ήταν η στιγμή που θα σας το πω” ανέφερε η παρουσιάστρια. “Σας αποχαιρετώ από τον Alpha στο τέλος της σεζόν. Δεν θα με δείτε κάπου την επόμενη σεζόν γιατί είναι μια ευκαιρία και για μένα να κάνω πράγματα που δεν έκανα. Πράγματα απλά, που δεν έκανα και όταν ήμουν μικρότερη σε ηλικία” συμπλήρωσε.
“Βόμβα” από την Ελένη Μενεγάκη – Ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από τον ALPHA
Ανήμερα της ονομαστικής της εορτής ανακοίνωσε μέσα από την εκπομπή της...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Media & Τηλεοπτικά Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ