Το βραχιόλι της φωτιάς: Ενισχύθηκε από την πρεμιέρα στο ERTFlix

Σε ενδιαφέρον case study για την τηλεόραση και τη μετάδοση σειρών σε on demand περιβάλλον εξελίσσεται η σειρά «Το βραχιόλι της φωτιάς».

Το βραχιόλι της φωτιάς: Αποθέωση στο Twitter για τη σειρά της ΕΡΤ – «Πόσο αρχοντογυναίκα… »

Το πείραμα της ΕΡΤ, που επέλεξε να βγάλει το σύνολο της σειράς πρώτα στο ERTFlix λίγες ημέρες πριν από την τηλεοπτική πρεμιέρα, ανέδειξε σημαντικά συμπεράσματα. Η σειρά εποχής με τον Νίκο Ψαρρά και την Ελισάβετ Μουτάφη όχι μόνο δεν έχασε κοινό από την πρόωρη πρεμιέρα στο ERTFlix, αλλά ενισχύθηκε σημαντικά με όρους τηλεθέασης και γραμμικής μετάδοσης.

Πιο συγκεκριμένα όπως αναφέρει η Reallife, το πρώτο επεισόδιο του «Βραχιολιού της φωτιάς» σημείωσε ποσοστό τηλεθέασης έως 16%, ενώ ήδη στην υβριδική πλατφόρμα είχε σπάσει ρεκόρ με περισσότερα από 1 εκατ. views σε μία εβδομάδα. Μάλιστα, όπως προκύπτει από επιμέρους στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η ΕΡΤ, και τα 8 επεισόδια της σειράς τα είδαν συνολικά 100.000 χρήστες

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ