Survivor: Το έπαθλο της επικοινωνίας και η συγκίνηση των Εμμανουήλ-Μαρτίκα – ΒΙΝΤΕΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι εντάσεις τον τελευταίο καιρό δίνουν και παίρνουν στο Survivor, με αποτέλεσμα η κόκκινη ομάδα να είναι αυτή που έχει τις περισσότερες νίκες στο παιχνίδι.

Ωστόσο, στο επεισόδιο της Τρίτης (03/05) φαίνεται ότι άλλαξαν τα πράγματα και η μπλε ομάδα έφυγε νικήτρια από το αγώνισμα και αφού οι παίκτες αγωνίστηκαν πολύ σκληρά, κατέκτησαν τη νίκη με σκορ 2-0. Η συγκίνηση για την επικοινωνία με τα αγαπημένα τους πρόσωπα είναι πολύ μεγάλη και είναι κάτι που τους αξίζει, καθώς έχουν χάσει πολλά έπαθλα επικοινωνίας στο παρελθόν.

Παρόλα αυτά, ο Άρης και ο Τάλα εξαιτίας της ποινής τους είναι οι μόνοι που θα απέχουν και θα χάσουν αυτή την ευκαιρία.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.