Survivor All Star: Από το ζενίθ στο… ναδίρ της ρήτρας τηλεθέασης

Στα δύο άκρα της ρήτρας τηλεθέασης που έχει συμφωνηθεί μεταξύ ΣΚΑΪ και Ατζούν Ιλιτζαλί κινείται το «Survivor All Star» τις δύο πρώτες εβδομάδες της μετάδοσής του, θυμίζοντας σκοτσέζικο ντους τόσο σε ό,τι αφορά τα ποσοστά όσο και… το κόστος.

Survivor All Star: Ο Μάριος Πρίαμος είναι ζευγάρι με την Ελευθερία Ελευθερίου

Στην πρεμιέρα του, το ριάλιτι επιβίωσης «χτύπησε» ποσοστό 40,3% και έπιασε το ανώτατο «ταβάνι» επιδόσεων τηλεθέασης που όρισε φέτος για πρώτη φορά ο Τούρκος παραγωγός. Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με την Reallife, στη συμφωνία ΣΚΑΪ Ατζούν περιλαμβάνεται όρος, σύμφωνα με τον οποίο αν το ριάλιτι πιάσει ποσοστό τηλεθέασης 40% το κόστος του επεισοδίου εκτοξεύεται στα 200.000 ευρώ.

Μία εβδομάδα αργότερα και με όλο τον ανταγωνισμό απέναντι, το «Survivor» πήγε από το ζενίθ στo… ναδίρ της ρήτρας τηλεθέασης σημειώνοντας 19,9%, τη στιγμή που στη συμφωνία ορίζεται ότι για επεισόδια με τηλεθέαση έως 20% το κόστος πέφτει στο… μίνιμουμ των 100.000 ευρώ.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ