Ισχυρές είναι οι πιέσεις στην τηλεοπτική αγορά και παρά τις κάθε είδους περικοπές, αλλά και την έξοδο του Alter από την αγορά, η διαφημιστική δαπάνη παραμένει στα χαμηλά.Η συνολική τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2012 μειώθηκε κατά 17,5% και από 290,8 εκατ. ευρώ πέρυσι, έπεσε στα 239,8 εκατ. ευρώ.
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
4 ώρες πριν
Κηφισιά: Δύο συλλήψεις για ληστεία με λεία 180.000 ευρώ – Βίντεο ντοκουμέντα από τη δράση των συλληφθέντων
32 λεπτά πριν
Ζελένσκι: Τάχθηκε σήμερα υπέρ της διεξαγωγής ευρύτερων διαβουλεύσεων με Ευρωπαίους εταίρους
ENIKOS NETWORK
Ο εγκέφαλός μας ξεπερνά ακόμα σε εξυπνάδα το ΑΙ – Ποιο είναι αυτό στο οποίο είμαστε καλύτεροι